Månedens kafétreff går til Handelshuset Osteriet og Pizzeria i Drøbak tirsdag 9. juni! Wima Oslo og Akershus inviterer alle mc-glade damer til flott tur, sosialt samvær og god mat!
For de som vil kjøre sammen, møtes vi på St1/McDonalds på Lørenskog med avreise kl 15.30. Møt litt før for å planlegge rute og kjøring, inkludert kjørerutine for kolonne.
Ankomst Drøbak senest kl 18. Det er også mulig å møte på restauranten.
Turen passer for alle, både nybegynnere og godt erfarne sjåfører. Ta kontakt i chatten eller på arrangementet dersom du kjører med L og har lyst å være med, så skal vi se om vi klarer å ordne ledsager.
Trykk “Skal” på arrangementet slik at vi kan booke bord.