Wima Oslo og Akershus inviterer til nytt kafétreff, denne gangen møtes vi på Meierigaarden på Sørum!
Dato: tirsdag 12. mai, oppmøte fra kl 17.
Her er det god plass for å bli bedre kjent og å dele historier og skrøner fra spennende kjøreopplevelser.
AC møter opp på Bensinstasjonen ved Brua på Fetsund kl 16.30 og kjører en liten runde om Lørenfallet for de som vil være med i forkant, og det blir en liten omvei på vei hjem.
Særlig velkommen til nye medlemmer og de som ikke har vært med på så mange arrangementer enda!
Trykk “skal” på arrangementet, så booker vi plass.
Vel møtt! 😃🏍🌞